top of page

המרכז להתעוררות תודעתית

סרטונים לצפייה


סרטון ראשון - מהי התעוררות תודעתית



סרטון שני - עוצמתן של המחשבות




סרטון שלישי - כוח המשיכה של הנוכחות



באוגוסט 2021 סיימתי את בית הספר להתעוררות של אקהרט טולה, במהלך חצי שנה נכנסתי לעומקה המופלא של התודעה, לכוחה הבלתי מוגבל. אני תלמידה של אקהרט טולה שנים ארוכות, בסיום הלימוד קבלנו תעודה, הכשר ללמד את שיטתו, אך שום תעודה לא יכולה להכיל את השינוי העמוק והתמורה הגדולה שהתחוללה בי במהלך השנים מאז 2006 כשהכרתי את הלימוד שלו לראשונה, דרך רעיונותיו וספריו, הריפוי העמוק לנפש הנבוכה, היכרות עם מורה נדיב, ענו, צנוע וחכם, שלא מבקש דבר לעצמו.

שנים סבלתי מחרדה, הפחד נעלם, הלימוד, ההיכרות עם הרובד של האני העמוק, היכולת לפעול מחיבור להווה, למה שמתבקש כרגע ולא מתוך התיאוריות הקונספירטיביות של המיינד, גרם לי לעשות ולהגשים דברים בלי פחד, ״איבדתי את הפחד״ והתמסרתי ללא נודע, גיליתי עד כמה עמוקה וחכמה התודעה, כמה המיינד מוגבל, אנחנו באמת לא יודעים. המוכנות לא לדעת לא הופכת אותנו לרובוטים אלא לאנשים יצירתיים שעובדים בשיתוף פעולה ובהתאמה עם התבונה העמוקה שלנו. האושר נוכח וקיים כי הוא מי שאנחנו.

באחד מהשיעורים אקהרט שוחח עם תלמידה שספרה לו שהיא סבלה מדיכאון ומחשבות אובדניות, היא הייתה מטופלת בכדורים, מאז שהיא התעמקה בלימוד שלו, יישמה את הדרך יום יום, האישיות הסובלת נשרה ממנה, היא בריאה, אינה זקוקה לכדורים, יש לה עסק מצליח, היא פועלת בלי פחד, לפעמים זה נדמה לה כאילו זה מצב לא נורמלי, ההתמסרות להווה, המוכנות לפעול לפי האני העמוק ולא לפי ההרגל המנטלי של האישיות הסובלת. היא אמרה שאין לה מחשבות אובדניות אבל היא לא פוחדת יותר מהמוות, הוא במילא יגיע יום אחד.

אקהרט אמר לה שזה טבעי שהמיינד, ינסה להחדיר פחד, אנחנו חיים בעולם שמכור לפחד, כך הוא אמר, פחד מוחדר לנו דרך התקשורת, דרך אנשים שמאבדים את הדרך ומחפשים וודאות במידע מסולף שבעצמו רווי בפחד וקונספירציות. הסבל בעולם שלנו הוא פרי ותוצר של רמת המודעות של האנושות, בספרו הידוע של וולטר קנדיד האיש האופטימי והתמים מאבד את האמונה שלו בטוב מול המלחמות, האסונות והרוע האנושי. מה שקנדיד לא ידע הוא שהאדם אינו רע מנעוריו אלא הוא פשוט מזדהה עם כל מחשבה שעוברת לו בראש. חוסר היכולת לקשר בין תוכן מחשבתי שמעורר את הרגשות להיות אלימים, מנוכרים, לבין המציאות היא הגורם לסבל. ההזדהות האוטומטית עם המחשבות ויצירה של זהות נפרדת הנלחמת עם אחיה ואחיותיה, גורמת לסבל אישי וקולקטיבי בעולם. זו אינה שאלה של אופטימיות אלא התעוררות הכרתית נוכחת וחזרה לאמת, ראיה צלולה של הגורם האמיתי לסבל בעולם. זו הסיבה שפתחתי את המרכז להתעוררות תודעתית בהשראת הלימודים שלי אצל אקהרט טולה, ביירון קייטי וג׳ידו קרישנמורטי. האושר, ההארה והאהבה נמצאים במרחק מחשבה אחת. התגובות שלנו למחשבות על המציאות ולא המציאות הם שגורמים לנו לחוות פחד, כאב, ניכור, שנאה. כך האגו מנציח את הקיום שלו.

איך נראים חיים ללא פחד? במציאות האישית שלי זה חופש גדול. אושר אדיר, אני כבר לא דואגת ״לתמיד״ המחשבות שלי כבר לא מנהלות את המציאות שלי, אני חיה בחיבור מלא לאני העמוק. נלמד לצאת מהשיעבוד המנטלי של המיינד ולחיות מרובד האני העמוק. לפעול מתוך התבונה הנוכחת והעמוקה שלנו ולא להיות נתונים לקונספירציות של המחשבות. נלמד להפחית את ההזדהות עם המחשבות הללו, להעמיק את החיבור החיבוק הפנימי לגוף, לרגשות ולעולם העשיר שלנו.

כולנו כאן כדי ללמוד כיצד להפסיק לסבול. אם הסבל הוא מורה שמראה לנו שהגורם לכאב הוא המחשבות שלנו על המציאות, הוא גם מראה לנו את הדרך לצאת לחופשי.


אני מזמינה אתכם להצטרף למרכז להתעוררות תודעתית ליהנות מידי חודש מתכנים חדשים, מדיטציות סרטונים ושיעורים חיים בזום.

פרטים נוספים ולהצטרפות כאן בקישור

חיבוק אוהב וגדול, תמר


למעלה ממאה שיעורים ומדיטציות הקלטתי והעברתי כולם זמינים לכם לצפייה

לפרטים נוספים ולהצטרפות למרכז להתעוררות תודעתית:

 

לחברות כנסו לכאן

bottom of page