top of page

שיעור מבוא 1 קורס תקשורת הכרתית

שיעור פתוח קורס תקשורת הכרתית שיעור ראשון



שיעור ראשון משלושה שיעורי מבוא של קורס תיקשורת הכרתית שיתחיל בימי ראשון ב 17 למרץ. נשארו מקומות ספורים עדיין אפשר להירשם לקורס במחיר ההנחה

לרכישת הקורס במחיר ההנחה

לצפייה בשיעור המבוא השני למערך שיעורי הקורס לפרטים והרשמה כאן בקישור


אם אתם מזהים את עצמכם כאנשים רגישים במיוחד, מתקשים לפעול בעולם בגלל רגישות יתר קשה לכם להיות ליד אנשים ומעדיפים להיות לבד או לתקשר דרך המדייה החברתית אתם מוצפים בקלות מרגישים תדרים ואנרגיות זרות, בשיעור היום אלמד כלים לתקשורת הכרתית נוכחת כיצד להשפיע את האנרגיה הנוכחת והעוצמה שלכם במקום להיות מושפעים מתדרים פולשניים. אדבר על ההשפעה העוצמתית של התבוננות נוכחת כיצד אפשר להפחית את הראקטיביות במקום שהאגו והמיינד ישלטו בתגובות שלכם הם ישרתו את התודעה שהיא אתם. כיצד להיות בתקשורת הכרתית עם עצמכם ומול אנשים בסביבתכם.


בשיעורים הבאים אדבר על השלבים של העמקת הנוכחות וההתמרות על הגוף הרגשות והמחשבות. מה קורה כשהתודעה משתחררת מההיפנוט של החשיבה.


למערך שיעורי הקורס לפרטים והרשמה כאן בקישור מהו קורס תקשורת הכרתית:

התודעה נשענת על המילים והמיינד כדי לתקשר עם העולם, במקביל יש מנעד עצום של תקשורת שלא תלוייה במילים שאנו לא ערים אליה, תקשורת הכרתית מצוייה בשפע בטבע. בעלי חיים וצמחים, עצים וחרקים מעברים מידע ומתקשרים עם המערכות האקולוגיות והשדה המגנטי של כדור הארץ. מעבר למילה העוברת במרחב הזמן ומעובדת במוח יש מידע עמוק וחי שעובר דרכנו בצורה מידית וישירה ללא תיווכו של הזמן. 

בקורס אלמד כלים התמרתיים שיעזרו לכם לגלות דרכים רבות של תקשורת דרך חיבור לשקט החי ולתבונה העמוקה ששרויה בו. תקשורת לא לינארית היא השראה.בקורס תלמדו 

1. להגביר את כוח ההשפעה וההשראה שלכם

2. להפוך את הרגישות הגבוהה שלכם לעוצמה של נוכחות והשראה. 

3. תקשורת התמרתית והכרתית עם גוף הכאב

4. תקשורת הכרתית עם הרצון הנשמתי והעמקת האישור הפנימי.

5. הפחתה של ההשפעה המדכאת של המחשבות והפיכתם לכוח הגשמה.

6. השראת הנוכחות שלכם והשקט הפנימי בתקשורת מול אנשים

7. חיזוק המערכת האינטואיטיבית והטלפתית שלכם

8. גילוי והתמרה של דרכים חדשים של תקשורת רוחנית וחוויתית.

קשב נוכח והכרתי הוא למעשה השלב הבא בהתעוררות התודעתית שלנו כאן. בקורס תלמדו כיצד להרפות ממחשבות מותנות ודפוסיות, תלמדו על עוצמתו של המיינד וכוחה של המחשבה הרתומה לתודעה ביצירה של המציאות שאתם רוצים לחיות בה. תרשמו היום לקורס ותקבלו גישה מידית מהיום ועד לסיום הקורס למרכז להתעוררות תודעתית. לפרטים נוספים על הקורס, למערך השיעורים והרשמה כנסו לכאן:

למערך שיעורי הקורס לפרטים והרשמה כאן בקישור

לרכישת הקורס במחיר ההנחה


לצפייה בשיעור המבוא השני

למעלה ממאה שיעורים ומדיטציות הקלטתי והעברתי כולם זמינים לכם לצפייה

לפרטים נוספים ולהצטרפות למרכז להתעוררות תודעתית:

 

לחברות כנסו לכאן

bottom of page