לפני יומים היה לי כאב גרון, בשבילי זה איתות להעמיק את התקשורת עם הנשמה, הנפש, הייתי כל כך עסוקה שלא היה לי פנאי למדוט, להתחבר לbeing לשקט הנוכח. לפנות בוקר של יום האתמול, התעוררתי מכאב גרון חזק, הראש כאב. הייתי עייפה, מותשת. המוח ההישרדותי חשב מיד על קורונה, זה היה המשפט הראשון שחלף בראשי: ״נדבקת בקורונה״ המשפט השני היה ״אלו הסימנים הרגילים של הצינון את מכירה את זה, כאב גרון ובסוף היום חום, קחי פרופוליס ואקומול״. הקשבתי לקולות הללו, אמרתי לעצמי: את זה אני כבר יודעת, אולי יש