top of page
תמונת שער.jpg

קורס שירת העצים יפתח ב 21 למאי
ויסתיים ב 3 לספטמבר 2024, ימי ג׳

כִּי כָּל עֵשֶׂב וָעֵשֶׂב יֵש לוֹ שִׁירה שֶׁאוֹמֵר, שֶׁזֶה בְּחִינַת פֶּרֶק שִׁירָה, וּמִשִּׁירַת הָעֲשָׂבִים נַעֲשֶׂה נִגּוּן שֶׁל הָרוֹעֶה. רבי נחמן מברסלב

​מהי אותה אנרגיה עוצמתית שכובשת אותנו בדממה מרגיעה ומחיה את הנפש כשאנחנו בטבע? מהם הכוחות שמחברים אותנו לעצים לאדמה? מדוע קל יותר להעמיק נוכחות להרגיש את הריפוי לנפש ולגוף כאשר אנחנו בטבע ובחוף הים? מהו אותו ארג תבונתי מופלא שמקיים את העולם באיזון ובהרמוניה? האם אותו כוח מצוי בנו? איך אפשר לעורר את התבונה השקטה מציאות היום יומית? הכוח התבונתי שוכן ומובנה בתוכנו, אך הוא רדום, מתכסה בתפיסות הצרות של המיינד והאגו. בקורס שירת העצים שיפתח במאי, אלמד כיצד להיות כוח השראה והשפעה בעולם הכאוטי. 

המסר היומי להשראה: שחרור מחשיבה

הזיוף הוא בעיני המתבונן. אם את בוחרת לראות את העולם כמקום צר, אומלל ותחרותי המתנהל על ידי האינטרסים ולא האהבה זו המציאות שתראי ותחיי. 

איך תשני את עולמך אם תמשיכי להאמין שאת מנוהלת על ידי העולם מבחוץ, כוחות שאינם בשליטתך, המטריקס. האם את מזהה שזו אמונה? המטריקס לא נמצא בחוץ אלא בפנים, בחוסר המודעות לעובדה שאת מגיבה למחשבות שלך על המציאות ולא למציאות. את לא ערה שהמצבים הרגשיים, כאבי הנפש והגוף הם הקריאה של הנשמה להתייחס לאמת האוהבת והנדיבה. 

להתעורר משליטת המחשבות, לראות את הקשר בין ההשפעה שלהן לקשיים שאת חווה. המטריקס הוא מצב של הזדהות מוחלטת עם זרמי חשיבה, התודעה לכודה בתוך הדעות, הפרשנויות והמחשבות שהמוח מייצר והופך לזהות שלך. את מגוננת על דעות כאילו חייך תלויים בהן. 

האנשים שאת מאמינה ש״מנהלים את העולם״ פועלים אך ורק דרך האמונות והמחשבות שלהם ויוצרים מהן מציאות. מדוע למחשבות שלהם יש יותר תוקף מהמחשבות שלך? מדוע את מאמינה למחשבה שאת חסרת אונים? שלאמונות שלך אין כוח ליצור את המציאות שאת רוצה? במקום לנוע על שבילים שאחרים סללו תפסעי את הצעד הראשון שלך לכיוון האמת, האהבה והשפיות, תסללי את הדרך שלך אהובה. כל תודעה אישית היא תודעה קולקטיבית. הנר הקטן שלך ידליק נרות רבים, אלו יהפכו להיות שמש גדולה. את אור השפיות בעולם הזה. את רואה מסביבך אנשים השקועים עמוק בחוסר מודעות, זו לא המציאות שלך, בסופו של דבר כל אדם יתעורר בקצב שלו, אל תדחקי באף אדם להתעורר. אל תכעסי על מי שלא יכול כרגע, שלחי לו אהבה מרחוק או תהיי נוכחת איתו בלי לרצות דבר. כל מי שאת פוגשת הוא מורה, שליח היקום שבא ללמד אותך להעמיק את החמלה, הסבלנות והקשב. 

המציאות שלך היא פרי המחשבה שאת רוקמת ברגע זה. כל מה שאת מאמינה לו כרגע נולד עכשיו. ראי על איזו קרקע גדלות המחשבות שלך. במקום שאת תהיי עבד של מחשבותייך, תני למחשבות להיות כלי המשרת אותך, אור התודעה של היקום.


חיבוק אוהב תמר

ספר האור הפנימי תמר רוטשטיין


יצירה נפלאנ של Elisabeth Ladwig






Recent Posts

See All
bottom of page